fredag 20 juli 2012

Beslutsångest

Som jag har längtat efter ett par Hunter stövlar.
Så när jag satt i telefon kö så beställde jag äntligen ett par, VITA.

Trodde jag. När allt va betalt och klart så såg jag färg: GRÅ

idag kom dom iaf hem, super sköna och jag gillar det "glossiga" i dom MEN dom e inte vita å det retar mig någe makalöst att jag vet att det finns vita, vet dock inte vart. Har kollat igenom varenda nätshop och vita finns inte, men vart har då alla fått tag i sina vita? Fattar inte.

Så nu står jag här, GRÅ stövlar, vill jag ha det? Så har jag till råga på allt fått skavsår, så jag kan inte använda dom just nu...

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. Jag tycker dom va skitsnygga i grått! Men jag
    vet hur de känns... när man vet att nåt finns i vitt!! /Systeryster

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du vet hur det känns :-)
    Vitt ska det va. Men dom behålles...

    SvaraRadera