söndag 22 juli 2012

Onyttig

Fy så trött jag är. La mig faktiskt på soffan nu och det dröjer nog inte länge förrän jag blundar också.

Så fruktansvärt onyttigt det känns. Tycker inte om att sova/vila på dagarna, då får jag så dåligt samvete över allt som behöver göras, tvätten, dammsugning, disken och allt plock. Men nu måste jag.
Undrar också hur lång tid det ska ta för ett brev att komma fram.
Va och tog prover på vc den 9/7 och enligt sköterskan skickade doktorn brev till mig den 13:e. Det har inte kommit än, enligt sköterskan ville dr ha nya prover redan i augusti, just därför vill jag verkligen läsa brevet, kanske därifrån tröttheten kommer, har känt mig lite "tråkig/off/nedstämd eller allmänt orkar-inte-bry-mig på sistone.
Får nog ringa imorgon igen.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Ibland måste man få vara onyttig och jag har är säker på att du är mer än nyttig med alla era barn och allt annat, just nu har du ju oxå ett extrahem att sköta... Och alla hästapållar o allt.. Men du ditt brev kommer nog aldrig fram om de skickat det för en vecka sen, så ring! Du kanske behöver öka lite ..
    Btw så roade jag mej med att leta efter vita hunterstövlar men utan resultat... Syns snart så är det min tur att åtminstonde avlösa dej med pållarnA, kram!

    SvaraRadera