fredag 15 april 2011

Sen sist

Har det varit fullt upp.

Mycket som ska göras, men nu har jag nog nästan fått allt klart. Har skrivit mina första fakturor o det va riktigt kul!


Igår skulle Carina in till sjukhuset o lilla Lovis o jag följde med som sällskap, självklart passade vi på att shoppa också.


På barnens hus blev det en babysitter o ett roligt/sött babygym, egentligen onödigt, men med lite sponsring från mamma/mormor så......







Så idag på morgonen har jag haft Hovis här, han fick klara sig själv idag och inget kaffe fick han. Men jag packade ner liten bebis-flicka i vagnen och gick ut på slutet - betalt skulle han ju ha..


Då en del har haft åsikter om mitt färgval på vagn så väntade jag mig även det av Hovis, visst han är karl men jobbar ju trots allt med hästar.

Han tyckte det var en "stilig vagn" som han sa.

Även om jag har häst så ser jag mig inte direkt som en hästmänniska, så vit vagn passar mig perfekt!


När hovis åkt så passade Isak o jag på att ta en promenad i solen. Vi går inte så långt än eftersom jag fortfarande har lite "fog-känning". Så vi gick till Vulken. Där var det precis dags för fika:






I solen bland alla däck, det var riktigt skönt


Lova fick stå med lite skydd från blåsten



När vi kom hem så fick vi se Prins:



Han tyckte att han fått en mkt skön liggplats.


Första promenaden blev ju så klart förevigad också



Nu ska vi njuta av solen och helgen



2 kommentarer:

  1. Lill-Prins vilken fin sängplats Du fått.... med bitsaker och allt.
    En VIT vagn - i SKINN - lättare att hålla ren och fräsch än en mörk i TYG, eller !?

    Mother

    SvaraRadera