måndag 11 februari 2013

Nu e den tiden förbi....

När man åker till öppna förskolan för att få prata och fika och låta barnen leka.

Åkte till öppnis idag, hade Emilia med mig också. Hon skulle prya där idag.

Vi va inte så många, det va vi och Lova's kompis med mamma. Å när vi sitter där så slår det mig att det är sista gången jag är där.

Snyft.
För nästan 13 år sedan gick jag till öppnis för första gången och har sen gått dit med alla fyra barnen.

Dagen till ära fick vi semlor, mumsigt värre. Jag slog till med Lova's rester också, herre gud det va ju faktiskt sista gången.

Konstigt, men nu e den tiden förbi. Mina små blir stora....

3 kommentarer:

  1. Och nu tar dagislivet snart över. Allt har sin tid.....

    /MM

    SvaraRadera
  2. Men fy va sorgligt. Kan inte riktigt hantera avslut, vad det än handlar om :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det va faktiskt lite sorgligt. Men nog mest sorgligt att det liksom verkligen är sista lilla "bebisen" nu...

      Radera