tisdag 22 februari 2011

Ett bra påhitt det här...

...med sportlov.

Emilia bär in ved.....












och bakar bullar......

medans mamman sitter o vilar


Vi hade ju dagen planerad. Den blev dock inte riktigt som vi tänkt oss. Kompis till Emilia ringde och det drog lite mer än att vara hemma med mamma så efter bakning åkte hon dit.


"Mamma, vi kan väl ta Sanna´s Hobby på torsdag istället?"


Ingen blev gladare än jag. För mig räckte det med att övervaka själva bakningen, disken fick jag ju så klart ta hand om också.
Jag blir helt slut av ingenting.


Bm-besöket gick bra, bebis ligger i "start gropen" som hon sa. Det var nog det jag kände förra veckan, herre jösses va ont det gjorde då när den borrade sig ner.


En liten power nap blev det sen på soffan tills Filip kom hem. Sen kom Isak hem och såg dom goda bullarna.
så ett provsmak blev det, inte bara ett.......
Emilia skulle visst sova borta, så i morgon blir det jag och pojkarna. Dom har ju varit på dagis och fritids men i morgon ska även dom få lite sportlov, så får vi se hur mycket mamman orkar med.
//Linda




2 kommentarer:

  1. Mums, goda bullar Isak!? Vilken duktig storasyster Du har. Och Du kommer att bli en duktig storebror...

    Mormor

    SvaraRadera
  2. Trevligt att få följa familjen Seth.
    Tänker på er och önskar lycka till!
    kramar faster

    SvaraRadera