fredag 25 februari 2011

Inget blir som man tänkt sig

I onsdags var ju även pojkarna hemma och vi åkte med 2 andra mammor till Gysinge på lite sportlovs-skoj.

Det var hinderbana ute i snön och teckningstävling inomhus. De snälla mammorna hjälpte mig med Filip så han också fick åka i pulkabacken, jag stod mest och tittade.

Sen gick vi in på Café och fikade. Filip skötte sig exemplariskt, han har blivit så duktig är inga problem att ha han med sig. Han drack en festis och åt en stor brunbit.
Sen åkte vi hem! Jag orkade inget mera.


Sen blev det ju torsdag och Emilia och jag skulle äntligen få åka till Sanna´s Hobby.
Vi gjorde oss klara och åkte, kommer dit - STÄNGT!!

Nej, vad är det här. Varken Emilia eller jag hade tittat längre ner på öppet-tider-lappen än till tisdagen. Jaha, vi fick åka hem igen då.
Vännen som bor precis där mitt emellan T-sjö och V-åla, hon var inte hemma i torsdags heller!

Så vi åkte till Faster Veras här i Tärnsjö och gick in och skulle fika. Det blev en toast, mycket gott. Så även om det inte blev som vi tänkt oss, så blev det väldigt bra ändå.

I dag är pojkarna hemma igen och idag ska vi absolut inte göra någonting mer än att ligga på soffan och titta på tv.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar