torsdag 12 maj 2011

För mycket av det goda

Efter att alla åkt iväg till sina respektive ställen, blev det bara jag o Lovis kvar.

Hon somnade och jag skulle bara springa upp och slå igång en maskin tvätt.

När jag kom upp så praktiskt taget kom dammtussarna och mötte mig.

Välkommen upp till oss typ.

Fort som attan rensade jag upp och bäddade rent i barnens sängar, lyssnade - hon sover än, då for jag runt med dammsugaren jag hann till och med skura golven.

Hon sov, då fortsatte dammsugandet nere och skurandet med. Hon sover så en snabb dusch hann det bli också.

Jag hann lagom klä mig och sätta mig så vaknade hon och var SKRIKARG

Vart e maten liksom!!

Nu har vi ätit båda två och är mätta och belåtna, jag är såå nöjd, allt känns liksom mycket skönare när jag har det städat.

Så nu kan jag snusa och gosa igen.

1 kommentar:

  1. Tänk vilken betydelse städning kan ha för välbefinnandet - egentligen borde man se mer positivt på det....... Mys på

    Mother

    SvaraRadera