lördag 3 september 2011

Äntligen

Är mina härliga zink rännor på plats, tror dom kommer bli ännu finare med åren.
Så nu hoppas jag att han äntligen vill börja med mitt skafferi och med garderoben i hallen och med....

Igår gick Isak o ja till mormor o skulle plocka mera äpplen. Han undrade vart äppelkorgen va. Den e ju så stor tyckte jag.
Men Isak tyckte den kunde stå under vagnen.
De e min kille det, blev ju så mycket finare med den härliga korgen än o gå och plocka i en ica-påse.

Sen på kvällen ville han överraska pappa med en äppelpaj. Blev jätte gott. Eftersom Lova e aningens svår att få i något så tänkte jag att, vaniljvisp tycker ju alla om.

Trodde jag ja.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. En bestämd liten tjej med andra ord! Vaniljsås som e så gott...Då blir det banan me massor av socker;-)Nädu ,hon verkar vara nöjd med din tutte ett tag till!

    SvaraRadera
  2. Ja du, det lutar åt din metod! Banan me socker..

    Aj aj på dig, åkte förbi nyss och ljusen lös så fint i köket men de va ingen där....

    SvaraRadera
  3. Ingen fara, ja sitter i stora rummet o har koll:-) alla andra sover redan...

    SvaraRadera