torsdag 3 november 2011

En gång...

...körde jag fel 3 gånger.

Idag åkte jag och tre barn till morfar för att tända ett ljus.
Det blev jätte fint och vi presenterade även Lova. Sist vi va där låg hon i magen.

Annars idag har det kommit SÅ många fula ord ur min mun. Vi körde fel en gång, sen två gånger och till slut tre gånger.

Tredje gången hade jag till och med gps:en på -det hjälpte inte.

Vet ni hur långt man kommer på en 120 väg om man åker i 20 min? Det vet jag. Jävligt långt..
Typ flera mil.

Vi va någonstans mellan eskilstuna och strängnäs, vi skulle till enköping och hamnade i västerås.
Jag hatar numera mitträcken, tänkte vid ett ställe, typ snöröjnings-hål, försöka klämma mig igenom. Ångrade mig i sista stund.

Det värsta av allt är, att vid alla 3 felkörningar, så körde vi samma sträcka på motorvägen varje gång. Jag fattar fortarande inte hur det gick till.

Men men, annars va det en trevlig dag i bilen å fint blev det på pappas grav.
Blev så förvånad för så här fint blommade rosen, i november
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar