måndag 14 november 2011

Isak e lite orolig...

...att folk ska tro att hans mamma e en tjuv.

I torsdags va jag och Carina i Västerås och "pratade med tomten" även om det va tanken med resan så blev det ett inköp även till mamman, en pippi-tröja.

Tyvärr upptäckte jag i fredags att dom missat tagit bort larmet. Kul! Jag som aldrig åker till Västerås och affären finns bara där.

Har dock pratat med dom och dom bad så mkt om ursäkt och sa att det finns ingen färg i deras larm. Så vi ska provs knippsa bort det.

Men idag på em när vi skulle gå ut och gå så ville jag gärna prova min tröja.

Tyckte inte någon skulle se det, men Isak tyckte jag genast skulle ta av den om det kom någon.

Iaf tog jag och det tre minsta barnen en liten promenad, tänkte det är bäst passa på nu, efter torsdag vet vi ju inte hur gjort Filip kan börja gå igen. Med oss på promenaden hade vi Bamse och Prins.
Två hundar i ena handen, Filip i den andra, Isak på cykel och putta Lova i vagnen med magen.

Härligt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar