måndag 29 oktober 2012

Mitt liv som ensamstående...

....har börjat!

När vi vakna i morse hade Fred redan åkt och jobba. Han kom hem en snabbis på lunch och vid halv sex kom han hem på middag. Sen iväg igen.

Undrar ja om han kommer hem innan kvälls fikat.

Men jag klagar faktiskt inte, vi reder oss rätt bra barnen och jag. Så har vi ju valt det själv också, att båda jobbar på hemmaplan liksom.

Å apropå jobba. Nu e det bestämt, jag ska börja jobba tidigare. Tänkte ju va hemma ända till 2014. Men mitt sociala behov börjar ta över handen. Så redan i mars 2013 ska jag börja.
Känns riktigt bra faktiskt nu när det är bestämt. Få lite rutiner igen, lite ordning-och-reda-pengar-på-fredag liksom

Nä, ja tror jag tar mitt kaffe nu faktiskt, utan Fred

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar