torsdag 1 november 2012

I dag har vi övat

Halv åtta i morse skulle jag och alla barn sitta i bilen på väg mot Uppsala.
Vet inte när jag sist behövde vara så klar och redo på morgonen samtidigt som barnen.

Men det gick bra. Strax efter halv satt vi i bilen, hade hunnit släppa av Isak på vulken å hämtat mormor.

Filip skulle in på sin vanliga hjärt-koll. Så klart fick vi en läkare som skulle lära sig, så det blev en ganska lång undersökning.
Det såg väl bra ut, säger väl då jag inte riktigt uppfattade vad som va annorlunda mot de övriga gångerna. Men det va iaf ingen fara med nått. Å det e vi glada för.

Sen blev det Gränby en stund. Nya byxor åt Lova va nödvändigt, då hon kissade igenom när dom satt väntrummet. Man kanske kan tycka att efter fyra barn borde man tänka på reserv kläder, men men..
Så Lova fick bäddas in i Filips jacka.

Sen så köpte jag ett nytt märke, för mig iaf. Emma S. så nu ska jag testa, känns skönt, har slarvat med mig själv alldeles för länge nu.

Hastigt och lustigt så bara blev det så att jag ska jobba i två veckor. Känns kul faktiskt. Så den där övningen i morse, att få alla inklusive mig själv klara redan på morgonen va ganska nödvändig. Det va ändå nästan 2 år sedan jag jobbade sist.
Så på måndag är jag säkert jääätte trött

Nu säger jag hej så länge, för nu för tiden vet man inte riktigt när blogglusten infaller

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar