torsdag 29 november 2012

Världens SÄMSTA mamma

Känns det som jag e nu.

Idag skulle vi julstöka lite och jag skulle BARA stryka på gardinerna lite. Bara det att Lova hann ta i strykjärnet INNAN jag hann ens blinka.

Handleden blev det på och skinnet liksom försvann innan jag fick på vattnet.
Så nu har vi varit på vårdcentralen och fått det omlagt.
Så skulle vi hålla koll om hon fick feber, då skulle vi åka in.

Men det e väl typiskt, nu kommer jag gå och oroa mig för det hela helgen å Emilia och jag som ska åka bort på lördag fm och inte kommer hem förrän söndag.
Så tråkigt och så slarvigt av mig, gardiner med små veck efter vikningen e fasen bättre....

2 kommentarer:

  1. Lillgumman/gummor,
    Det är ju sånt som händer hur god mamma man än är...

    /M /MM

    SvaraRadera
  2. Det är så jäkla fort gjort. Wiggo la handen på ugnsluckan häromdagen men hade sån Jäkla tur att de vart inget. Men man känner ju sig såå jäkla dålig. Usch :-( hoppas de läker fort!

    SvaraRadera