måndag 5 november 2012

Första dagen gjord

Å det gick bra! Efter nästan 2 år!!! herre jösses, var tar tiden vägen?
Men som vanligt snurrade jag till det lite. Kommer till jobbet och går in och upptäcker då att jag glömde mitt id-kort hemma.
Så det va bara att åka hem igen. Men sen gick det bra. Kände mig lite som en pryo ett tag, men får man bara kolla runt lite bland systemen så kändes det bekant ganska fort.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Känner mig en aning ledsen efter att ha sett kvällens program av SOS uppdraget. Usch och fy hur dom har det, man vill bara adoptera flera av dom.

Känner mig också lite nere över det här med Randver. Jag VILL verkligen sälja honom, då både tiden och intresset har minskat.
Men nu när det verkligen är så så blev det som lite andra känslor. Å igår när Emilia va och red lektion på Aska så kände jag verkligen hur mycket jag hade velat rida. Ja, visst jag kan ju rida Aska, hon finns ju kvar. Men det e inte riktigt samma sak, Randver e liksom så mycket häst. Å vill jag köpa en häst en vacker dag så tror jag inte jag hittar någon Randver. Han har så mycket som jag önskar i en häst. Men vad hjälper det, kan ju inte ha en häst stående här hemma för att jag kanske ev vill/hinner rida 1 gång i månaden.

Det blir nog bra bara det får gå ett tag.

Å nu LÄNGTAR jag BIG TIME efter att få jul pynta. Ska nog bege mig ut i skogen på onsdag och försöka hitta några små små granar att ta med hem och in. Granar och granar, snarare de små söta topparna på smågranarna.
Å nu måste jag nog bege mig till sängen om jag ska orka jobba imorgon igen...

God natt

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar