tisdag 4 december 2012

Idag håller vi oss inne

Den minsta i familjen vaknar sist. Så våra mornar e ganska lugna och sköna, ja eller mina iaf...
Jag har det faktiskt ganska bra, Fred åker och jobbar men sen kommer han hem och hämtar först den ena skolungdomen för att typ 30 min senare komma hem och hämta nästa skolunge.

Perfekt!
Tror i och för sig att han gör det mest för att det är så himla kallt och jag ska slippa väcka Lova och sätta henne i bilen direkt. Eller så gör han det helt enkelt för att jag ska få det lugnt och skönt på morgonen.
Ja, det sista låter ju trevligt så jag gissar på det  :-)

Nu har iaf Lova vaknat och vi myser i soffan å hennes frukost bestod av chokladbiten från kalendern. Min lilla skitunge och då menar jag det verkligen. Stackarn har inte fått duscha sen i torsdags. Tvätta henne gör vi ju så klart, men bandaget e verkligen inte rent. Men på torsdag ska det förhoppningsvis bort.
Förkylda har de två minsta blivit också, hoppas hoppas vi klarar oss från det snart. Idag blir det dock en innedag. I går när vi skulle gå och lägga oss visade termometern -27 grader, BURR!

1 kommentar:

  1. Va myysigt... passa på och njut - det stundar andra tider.

    /M MM

    SvaraRadera