torsdag 6 december 2012

Det känns tryggt

Att veta att jag har min allra käraste barndomsvän kvar.
I alla lägen.

Linda kom i tisdags em/kväll och vi tänkte ha lite mys i tisdags, blev, tisdag till trots, ett glas vin. Sen onsdagen i uppsala.
Prata om allt mellan himmel och jord är väl så skönt med någon som redan vet allt om en.

Vad händer? Inte bara snöstorm när vi ska hem från Uppsala, jag går och blir dunder förkyld och ryggskott på det.

Men hem tog vi oss, 2 timmar från Uppsala och Linda blev kvar en natt till. Inte mig emot, bara trevligt. Å så fick ju Fred sällskap i morse när jag fortfarande låg och sov.

Tack snälla Linda för all hjälp, vad skulle jag göra utan dig?

En stor KRAM till dig

2 kommentarer:

  1. Har missat att du bloggar lite mer igen Linda, va kul! Håller med om att det är härligt att ha någon som man känner sej fullkomligt trygg med och som bara finns där. Det behöver vi nog alla, sedan är det ju såklart roligt att lära känna nya människor också. Men dom gamla vännerna känner ju en utan och innan. Hoppas du kryar på dej snart, jag har ju nyss legat däckad och det är ju så dö trist, man har inte tid med sånt den här tiden ;) Kram Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det. Jätte kul med nya vänner också men så skönt å veta att det "gamla" alltid finns där.
      Usch va trist, har inte tid med sjukor nu. Vill bara sova idag men Lova gör allt för att pigga upp :-)
      Ha det gott och skönt att ni kryat på er. Kram

      Radera