lördag 22 december 2012

Favorit i repris

Kolan blev så himmelskt god! Skinkan blev ruggigt god!

Så pass gott blev det så vi är inne på andra svängen nu.

Dubbel sats kola och ny julskinka i ugnen. Den gamla e dock inte slut, men man kan ju inte snåla på skinkan.

Så slog jag in alla klappar idag också, första året jag gör det dagtid. Medans skulle Fred städa i rummet. Han drog fram soffan och hittade en leksaksbutik, nästan iaf. Å då var det inte längesen jag möblerade om.

Så har jag haft lite problem också. Tycker att det är överskattat med kläder på julafton, å då har vi ändå varit och letat i två olika städer efter kläder. Så jag funderade ett tag på att skita i kläder. Tills idag, jag sprang in på Plagg och Plock i Tärnsjö. Så för allas trevnad, jag har nu kläder till julafton!

Nu ska vi bara njuta för i morgon smäller det, lilla julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar