lördag 8 december 2012

En helt vanlig vecka

I onsdags, ungefär samtidigt som vi åkte i värsta snöstormen och jag blev orörlig, så hade Isak ramlat i skolan och slagit i en tand och fått fläskläpp. Å i torsdags fm fick Fred åka med Lova till vc och visa upp hennes brännskada.
Såg fint ut men ett litet "hål" som fortfarande inte hade hud, så på med nytt bandage.
På torsdag em skulle Emilia till tandläkaren och då fick Isak följa med. Emilias tänder va jätte fina och Isak fick röntgas, vi skulle även ringa förs.bolaget tanden va lite intryckt.

Han har fortfarande ont i sin läpp stackarn.
Å i natt hände en liten olycka i sängen och Lovas bandage blev dyngsurt och behövde tas av.

DÅ känns det tryggt att även veta att man har sina "nya" vänner att tillgå.

När Lova brände sig så ringde jag så klar först till Fred men sen ringde jag min alldeles egna sjuksköterska Johanna.
Så gissa vem jag smsade i morse?
Jo, syster Johanna. Å hon va snabbt här med nytt bandage, TACK du snälla.

Jag har det rätt bra faktiskt. En stor familj och väldigt bra vänner, vare sig dom e nya eller gamla.

1 kommentar:

  1. Så lite så Linda..det är klart att jag ställer upp då jag kan,det har ju även du gjort för mej då det strulat till rejält, så tack tillbaka!
    Här uppe i ingenstans där jag inte har de "mina" är jag glad över att du finns!

    SvaraRadera