onsdag 23 januari 2013

Dessa idéer

Igår fick vi för oss att vi skulle byta sovrum MED Emilia.

Hon bor längst ner och vi bor längst upp.

Det blev en del konkande, men faktiskt väldigt bra. I flytten tog vi med oss Filip och Lova ner, det är dom som behöver oss mest på natten.
Tanken är så småningom att Filip ska få ett alldeles eget rum i direkt anslutning till vårat.

I dag började jag i det rummet....

Som bilderna visar så tar det nog några dagar. Speciellt som jag blir lite nostalgisk varje gång jag tittar i en kartong eller påse.
Herre gud jag är hopplös, hittade ett gammalt noteringshäfte, Freds och mitt första gemensamma konto. Det kunde jag ju inte slänga.
Hittade lite saker efter pappa också som jag självklart behövde sätta mig och bläddra igenom.

Så hittade vi ju såklart Lovas kläder. Hon verkligen ÄLSKAR kläder och ville genast ta på sig sina (bland det första) första byxor även den första "jackan" ville hon prova. Hon tyckte hon blev så fin.

1 kommentar:

  1. Oj så stor hon blivit, tänk att tiden går så fort! Jag skulle vilja sluta jobba och vara med Tuva och Elsa mer, ta med mamma upp och hälsa på både er och Johan, Anna.
    Kram kram faster Titti

    SvaraRadera