fredag 25 januari 2013

Det obekväma sanningen

Skulle gå ut och hämta posten när någon ropar Hallå! efter mig.

Vänder mig om och det kommer en reporter från SVT's Rapport.

Dom gjorde ett reportage om sjön och gamla garveriet. Han frågade om han fick ställa några frågor.
Visst sa jag.

Ångrade mig ENORMT mycket när videokameran kom fram. Jag försökte verkligen få slippa. Jag till ock med sa att: jag ser ju för jävlig ut

Det hjälpte inte.

Medvetet hade jag varken klätt mig ordentligt, sminkat mig eller ens kammat mig. Jag ska bort i kväll och såg ingen anledning att fixa mig när jag bara skulle städa på fm. Jag hade fasen inte ens en gnutta av gårdagens smink kvar.

Rent ut sagt, fy fan va pinsamt. Det e knappt så jag åker till ICA så ens.

Så gott folk, sanningen ÄR obekväm. Naturell, nej tack!

5 kommentarer:

  1. Å va det ska bli spännande att se dig på TV!!
    Carina

    SvaraRadera
  2. Aldrig sett fram mot ett TV-program mer.. /M

    SvaraRadera
  3. Låter spännande! När? Jag tror att många väntar med spänning! Kram på er <3 faster Titti

    SvaraRadera