söndag 18 december 2011

Juligt

Det blev en del gjort i helgen. Köttbullar, havrekex, kola och knäck.


Å i kväll var jag till kyrkan på julkonsert, körerna och bröderna Rongedal. Det va bra och fint och roligt.

Så presenterades så låten Little drummer boy, (jag gillar) men förlåt bröderna Rongedal. Den e snäppet bättre med Carola, kan inte hjälpas.


Ännu en storfavorit med Carola är Dagen är kommen. Den gjorde dom bra å det va ungefär då, mitt i låten som jag tror att Lova faktiskt va jätte hungrig här hemma, det kändes så liksom.


Nu är det god natt som gäller


Published with Blogger-droid v2.0.1

4 kommentarer:

  1. Mysigt med julkonsert!!

    Passar på att skicka en julhälsning från Tierp!!

    God Jul
    och
    Gott Nytt År

    Hoppas ni får en riktigt fin jul.

    Kram //LL m fam

    SvaraRadera
  2. Åh tack!
    Hoppas resan går bra och att ni får en bra jul.

    God Jul och Gott Nytt År
    kram från oss

    SvaraRadera
  3. Go'kväll på er julstökare!
    Här är det snart klart, har en gubbe som ställer upp till 100%, han gillar julen så mycket. Vårt lilla sockergryn kommer till oss och firar jul, stannar bara tre dagar. Jag är förbjuden av läkare att prata pga av heshet, varit hes i nästan två veckor, intensiv hosta också. Farmor mår ganska bra, är förtvivlad över att hon inget får gjort, vill ju har riktigt julstädat som förr i tiden. Ha det gott och försök att njuta en smula varje dag, det blir jul i alla fall. Kramisar från oss i Bodafors

    SvaraRadera
  4. Hej.
    Ja nu e det snart klart här också. Funderar på om jag ska skicka iväg Fred och barnen i kväll, så jag får slå in lite julklappar i fred. Annars blir det nätterna å det har jag ingen lust med. Isak e ju så rädd för tomten.
    Kul att få fira jul med Tuva, även om det blir få dagar. Pratade med farmor för nått tag sen. Då sa hon just det där om städ, hur hon ville hålla på, sa åt henne å ta det lite lugnt.
    Blir inget julkort från oss, tyvärr, men jag ringer henne imorgon.

    Hoppas rösten blir bättre, skulle nog ha svårt va tyst ;-)

    En jätte stor kram till er alla å God Jul

    SvaraRadera