onsdag 7 december 2011

Vilken natt det blev

När kl va strax efter två inatt trodde jag inte jag skulle få någon sömn överhuvudtaget.

Nån timme blev det nog.


Lova e väldigt grinig och varm. Hon somnade på mig vid nio och där ligger vi kvar än. Törs baske mig inte flytta på mig, hoppas nu hon sover bort den här skiten.

Imorgon ska jag ju åka med mamma och Kalle och julhandla, som jag har längtat efter det.

Nu måste Lova bli frisk fort.


Emilia och Isak e jag inte ett dugg otroliga över, dom e hemma också men det va visst ett misstag.

Hör hur dom "bråkar" där uppe  dom retas med varandra hela tiden.


Sen är det ju Filip, han får INTE bli sjuk, jag vill jag vill jag viiillll åka imorgon.


Det ända positiva är att jag ser SNÖ genom fönstret.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar