tisdag 6 mars 2012

Barnsliga vuxna och vuxna barn

I går va vi iväg till Agersta och red och redan nån minut in i lektionen så blev jag sådär riktigt barnsligt tjurig.

Det gick såå jäkla dåligt och jag tyckte nog att det va dags att sluta rida. Hela lektionen va jag tjurig, då behövs peppning.

Å i morse fick jag det, av min "vuxna" dotter. Hon sov redan när jag kom in i går kväll så först nu på morgonen kunde hon visa mig det hon hade filmat igår.

Hon hade visst filmat mig, inget jag märkte något av. På filmen ser man faktiskt hur bra det går, bara det att fröken va väldigt hård på mig igår och om jag slutar upp att vara barnsligt tjurig och tänker efter så förstår jag nog att hon tycker det börjar bli dags att förfina allt. Å så klart gick det ju jättebra för Johanna, ja e inte bitter möjligtvis va jag aningens för tjurig igår för att kunna säga det till henne

Så som alla förstår så är det därför inte jag någonsin ska tävla utan det får Emilia stå för.

1 kommentar:

  1. Visst är det konstigt hur hård man kan vara på sig själv och har svårt att se saker man är bra på. Kul att Emilia är så förståndig och så bra att hon filmat dig i smyg.. :)
    Tummen upp för barnsliga vuxna och vuxna barn!!
    Kraaam
    //LL

    SvaraRadera