tisdag 10 april 2012

Nu börjar jag bli lite nervös

 

I slutet på april ska jag åka till Ullared, då jag aldrig varit där så vet jag inte vad som väntar mig.

Har inte tänkt så jätte mycket på det förrän i dag. Många handlar ju ganska mycket, jag har tänkt att jag kommer nog inte köpa så mycket. Pratade med min syster idag och dom hade pratat om det på hennes jobb och någon/några har börjar skriva typ handlingslappar.

Tänkte att det måste ju finnas en hemsida, så jag gick in på Ullared.se och där under Blogg, kunde man få fram lite bilder från olika avdelningar.

Det va då jag blev nervös!

Herregud, jag behöver nog den där släpkärran själv.

Filip och Isak fyller i juni. Lova kan tänkas behöva en del saker, Emilia gillar att pyssla, jag gillar inredning så har vi ju en del djur här hemma också.

Kanske min lilla Prins kan få ett fint halsband med stenar och pärlor

IMG_0698

Nu längtar jag, hoppas bara Lova klarar sig utan sin mamma, å att mamman klarar sig utan Lova, utan att spricka. Den envisa lilla bebisen vägrar ju förstå att 1-åringar äter riktig mat.

Det är mycket möjligt att jag kommer komma hem med saker som jag packar in i nått skåp och där blir det sen liggandes….Ska dock försöka lägga band på min impulsivitet när det gäller shopping

4 kommentarer:

  1. LYCKA TILL
    med att lägga band på din shoppingimpulsivitet!!!!
    Det lär DU behöva (särskilt i detta fall :)
    Men jag hejar och tror på dig!!!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående skribent :-)Men det är klart när du nu väl kommer dit så ska du ju shoppa loss!

    SvaraRadera
  3. Vi kommer att ha superkul Linda! Jag ser verkligen fram emot det nu , och min lista har blivit ganska lång vid det här laget! ;)Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Tack Linda! Får väl se hur det går med det där lägga band på mig :-)

    Skulle behöva dig Johanna, du har ju sagt nej några gånger åt mig!

    Ja, Therese, nu längtar jag. Vet ju inte alls vad jag ska vänta mig men har lyckats få ihop en ganska lång lista jag me.
    Kul ska det bli :-)

    Kram på er

    SvaraRadera