lördag 28 april 2012

Ullared!!!

 

Ja! Nu har man varit där också.

Veckan började ju inte så bra, med magsjuka hos Filip och Isak. Herre jösses va Filip kräktes, han va otäckt matt på onsdag kväll. Jag skulle ju åka redan kl.05.00 på torsdag morgon, så jag skulle ju inte hinna se Fille men Fred sa att är han lika matt åker jag in med honom. Tur nog så behövdes inte det.

När kl va nio gick jag å la mig, faktiskt så somnade jag ganska omgående. Tur det, för kl. 4 ringde klockan!

Det gick jätte bra att köra dit och ungefär vid 13-tiden va vi så inne i affären GEKÅS ULLARED!!

Vad som hände med mig då, det hade jag inte räknat med. Vi bestämde att kl.16 skulle vi ses för mat. KL.16, herre gud det va ju bara 3 timmar dit. Jag fick panik, hur skulle jag hinna allt. Jag blev helt galen.

När kl va tre va min kund0vagn rågad och jag började lugna ner mig lite. Tror vi gick ut från affären vid sju-tiden på kvällen.

Sen blev det lite vin i stugan och jag passade på att färga håret, rött! Det va riktigt trevligt. Dagen efter fick vi köa en liten stund för att kunna handla igen. Dock va jag aningens mer sansad andra dagen och kunde gå lite lugnt och titta.

Kom hem ganska sent igår och väntade faktiskt med att packa upp tills i morse när barnen va vakna. Filip tyckte dock påsarna va roligast

Hur som helst har dessa två dagar varit en upplevelse å jag är så glad att jag blev tillfrågad att åka med, gör det gärna igen.

Nu har dock tröttheten kommit, har inte sovit jätte mycket de sista dygnen.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar