fredag 12 april 2013

FREDAG!

Den där känslan när klockan blir till em/kväll en fredag, att nu är det helg.

Den känslan e mycket skönare när man jobbat, faktiskt! Jag tyckte visserligen om att vara hemma men fredagsmyset va liksom lite överskattat då.

Inte nu!

Att sen komma hem till ett städat hus gjorde ju inte saken sämre. Emilia hade dammsugit och skurat golvet!!

Det visade sig sen att pappan hade lovat henne ett par nya ridbyxor om hon städade. Ja ja orsaken brydde jag mig inte om det va bara skönt å slippa göra det själv. Så nu e både hon och jag nöjda.  
Å sen tyckte Isak att vi skulle ha bordsplasering, så han va duktig och hjälpte till med dukning.

Å nu sitter vi i soffan och bara sitter. Ska försöka hålla mig vaken hela Let's Dance.
Jag håller på härliga Maria Montazami, hon e ju bara för härlig.

I morgon bär det av till Bro för lite handling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar