onsdag 17 april 2013

Vad ska man säga

Isaks besök gick riktigt bra å doktorn va faktiskt rolig! Ett stort plus

Väl hemma hann vi få en liten pause. Lova och Isak ville vara ute i sandlådan medans jag passade på att läsa min nya tidning. Isak hittade världens största spade.

Sen va det så Filip och Lovas tur. Ja, Lova gick ju bra. Jag har sagt det förr och säger det igen. Vårdcentralen är bara till för friska och "normala" människor.
En stor och stark dr fick vi träffa som inte kunde kolla i Filips öron. Dom verkar nästan va lite rädda för honom, vi går ju visserligen aldrig till vc med Filip och nu va bara ett bevis på att vi inte kommer göra det igen.

Nu passar jag på att ligga på soffan i några minuter innan det e dags att åka till våla igen, fast nu för lite träning.

Känner mig dock inte alls upplagd för det, men e ju alltid skönt när man kommer hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar