måndag 22 augusti 2011

Gläd dig med mig! Det är så sorgligt att glädja sig ensam!

Jag var ju med och tävlade om en åkpåse och gissa vem som vann?!

Ja, det var ju självklart inte jag men däremot min fina vän LL http://enfamiljesaga.blogspot.com


Jorå, så att va hette´re, hon vann, ja det gjorde hon!

Så jag glädjer mig med henne, tycker hon är värd det, så GRATTIS till dig och du: Vi kommer nog på fredag........

Annars har väl dagen i dag löpt på, det är stökigt som bara den, så som det gärna blir när man gör om någonstans. Att det ska bli så himla rörigt överallt för det.

Lova 5 månader idag och inte hände det något banbrytande inom äta-gröt/mat-området heller.
Igår när jag var hos hästarna kom ett sms: Blir du borta länge till?

Kommer nu, svarade jag. Jag förstod liksom, tillbaka kom: OK, skrikarg

Min lilla plutta, hur ska detta bli? Vägrar allt annat än att äta på mig.


1 kommentar:

  1. TACK!!

    Jag kom å tänka på Robert Gustafsson:
    - Neeej, ja e´ inte bitter!!
    När jag läste det här inlägget.

    JA!!
    Kom på fredag!
    Jag säger bara:
    Gillar! Gillar! Gillar!
    Gillar skarpt att du funderar på att komma då ;)

    KRAM/LL

    SvaraRadera