fredag 21 oktober 2011

Fredag igen

Veckorna går så himla fort, ja fattar inte.
Idag var det barnsång igen. Minus 3 grader var det imorse och jag fick bara för mig, idag ska vi gå dit.
Isak cyklade, det kändes faktiskt skönt, dock fikade jag ju nästan alla sorter..
Ångrade mig nästan när det va dags att gå hem.

Men, när man väl kommer hem är det ju så skönt. Hungriga hade vi hunnit bli också, jätte hungriga då det tog tid att komma hem, men eftersom Lova e en sån där bebis som vaknar så fort hjulen på vagnen stannar så fick det liksom bli allt på en gång.
Amma, koka gröt och bre smörgås på samma gång. Så va ja så dum så jag började dammsuga också och glömde gröten...

Nästa v kanske ja tar bilen...

Först nu har Lova somnat, hoppas bara hon sover vidare när jag flyttar henne från hennes "napp" till sängen.
Har som alltid massor att göra. Ska börja med att skriva ett "hatbrev". Beställde skal till telefonerna och ett gick sönder redan första dan, dom va snälla nog att skicka ett nytt, MEN dom va också tvugna att skylla på mig. Å det accepterar jag inte, särskilt som vi inte ens använde skalet...

Just ja, lite trevligare var det då våran loppis-plåt-granne knackade på, våran kamin till altanen är klar. Jippi!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar