lördag 29 oktober 2011

Nu kan den få komma - vintern

I torsdags åkte Lova och jag till Gränby, vinterkläder skulle inhandlas.
Jag fattar bara inte hur tidigt folk börjar köpa det. Fanns inte en ända storlek kvar till pojkarna, hade nämligen tänkt mig overaller till dom.
Fick bli jacka och byxa till Isak också. Lova fick overall iaf.
Nu har jag också köpt nästa storlek i bilstol åt henne, men känner mig inte riktigt där än.

Å idag blev det Valbo. Så NU har alla 4 fått vinterkläder. Det blev endast en jacka åt Filip. Då han ska operera sina bägge fötter snart och kommer ha gips i princip hela december så fick det bli så. Han kan ju i faktiskt ha sin overall från tidigare år i västra fall.

Idag hade jag 3 barn och en mormor med mig och väl där träffade vi LL och Saga. TREVLIGT!!

Syrrans mjukglass va faktiskt god tyckte Lova.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar