fredag 7 oktober 2011

Så söt

Innan Lova föddes köpte jag inte mkt rosa, mera rött.
Ja tyckte knappt om rosa.
Men man e ju inte sämre än att man kan ändra sig.
Hälsade på familjen L i onsdags och det va ju hon som vann den där åkpåsen jag (vi) tävlade om. Hon hade fått hem den och gissa om jag bara behövde köpa en likadan.

Så söt blev min lilla bebis flicka i den och den passade alldeles perfekt i min vita vagn.

I love rosa....

Å babyshop.se är världens bästa ställa att handla på, beställde igår och idag på fm kom den hem. Perfekt
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Vilka sötisar.....

    Nu funkar det att kommentera igen..

    M

    SvaraRadera
  2. Gillar gillar gillar!

    Förstå så skönt våra sessor ska ha det i den där underbara rosa påsen när det är minusgrader!!

    /LL

    SvaraRadera