söndag 29 januari 2012

Det kom ett sms

Den här helgen har gått i party tema. I fredags va det ju ljusparty å ikväll var jag iväg igen, fast den här gången var det Aloe vera party.


Lovas fick tutta precis innan jag åkte, så jag kunde sitta i lugn och ro där ett tag.

Sen kom det ett sms.


Det stod: REKORD! Lova har ätit 100 ml välling!!


Men herre gud, fattar ni? Det är jätte mycket. Jag blev så glad så jag va bara tvungen att berätta för partyvännerna vad som hänt här hemma.


Fred hade själv blivit jätte förvånad när hon bara sög och sög och sög, halva flaskan liksom.


Nu e jag dock lite nervös, tänk om hon bara slutar amma sådär, då sprängs jag ju, liten nedtrappning önskas just nu.


Nu e det snart sängen, klockan ringer ju för morgonpromenad imorgonbitti


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar