torsdag 12 januari 2012

Varför ska det vara så svårt

I dag va dagen, då alla barn (utom Lova så klart) va tillbaka på sina platser.

Isak sa: Mamma, då får du bara ett barn hemma.

Ja, det fick jag och det va då som tanken va att jag skulle ta tag i det där med promenader. Å vad vaknar man till för väder?

REGN och ISGATA. Promenader, nej tack!

Jag har bestämt mig, nu ska kilona bort. Jag har börjat så sakta med det där småätandet, riktigt duktig har jag varit. Tills nu.

Bara för att vädret va skit och jag inte kom ut på min tänkte långpromenad, så bara helt plötsligt får jag för mig att jag ska baka chokladmuffins, halv nio.

Som i halv nio på kvällen!

Så har jag smällt i mig 2 st också. Samtidigt som jag tittar på slutvägningen på Biggest Loser.

Varför ska det vara så svårt?

2012-01-12 21.39.06

2 kommentarer:

  1. För att det är inte lätt ;)
    Kämpa på!!
    Det går, DET GÅÅÅR!! Som Pippi skulle ha sagt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack snälla du för peppning. Det behövs!

      Ses snart, kram kram

      Radera