fredag 17 februari 2012

Att fly lite

 

Alltså usch va jobbigt det är när man gör om någonstans. Det blir som rörigt och stökigt överallt. Sen på det så kände jag mig inge pigg i morse jag frös och va snorig.

Satt i köket och tittade mig omkring och undrade lite om det verkligen va i det här köket vi skulle tillbringa våran fredag(smys)

DSC_0001DSC_0005DSC_0006DSC_0010

Sen kom ju våra olika tapeter fram i köket också. Den i beige/brun och den lite anings rosa tittar fram också.

Men ordningen är snart återställd – VITT ska det åter bli

Men skönast av allt ska bli att bli av med den hemska köksmattan, den har jag aldrig gillat. Den höll då inte det dom lovade. Märken blir det för minsta lilla och jätte svår att hålla ren. Det lilla hörnet vid kylen gjorde ju sån stor skillnad, kommer nog bli bra så småningom.

Det va så kaosigt så Isak och jag gick ut på altan och åt lunch idag, så skönt! Vi hade 25 grader, nu vill jag ha vår.

Sen kom det en jätte häst och gick förbi, det va Kerstin som va ute och red och vi blev tillfrågade om vi ville följa med på en tur. Självklart, vädret kunde ju inte ha varit bättre, sol!

Så jag flydde kaoset lite grann

Hästarna blev lite svettiga allt, nästan 1 mil blev det.

DSC_0016DSC_0018DSC_0019DSC_0020DSC_0021DSC_0022

Sen till det bästa. JAG har fått i Lova 150 ml välling!!!!

1 kommentar:

  1. Jättekul att ni följde med på en oplanerad men mycket trevlig tur! :-)
    Både Lizz och jag var trötta när vi kom hem. Det vart nog nästan den dubbla sträckan för oss. ;-)
    /K

    SvaraRadera